info zš obříství

Chorvatsko 2019

!!!Vážení rodiče, z Biogradu budeme vyrážet v půl sedmé. Doma bychom měli být cca kolem desáté hodiny. Děti předem zavolají!!!

4. červen 2019

Máme za sebou tři dny v Chorvatsku. Cesta byla díky skvělým řidičům bezpečná. Bydlíme v penzionu Aldomar 300 m od moře. První dva dny nám počasí tolik nepřálo, ale my jsme si to užili i tak. Prozkoumali jsme Biograd, ochutnali skvělou zmrzlinu  a jeli trajektem na ostrov Pašman, kde jsme se vykoupali na pláži v městečku Tkon. Od včerejška je už krásně, koupeme se, opalujeme a dnes všichni jedeme na celodenní výlet na Kornati, národní park. Čeká nás cesta lodí, návštěva ostrovů, koupání v solném jezeře a oběd v rybářské baště.

5. červen 2019 - "Výlet lodí do národního parku Kornati"

Ráno v devět hodin jsme vypluli směr ostrovy Kornati. Slunce svítilo, kolem lodi létali racci, jedním slovem nádhera. Míjeli jsme malé ostrůvky, skály, moře měnilo barvu mezi zelenkavou až blynkytně modrou. Naše první zastávka byla na ostrově, kde se děti vykoupaly ve slaném jezeře, které bylo velmi teplé a bylo zasazané v úchvatné přírodní scenérii. Pak jsme jeli na vyjíždku na volné moře a na oběd jsme se zastavili v rybářské baště, kde nám dali vepřový steak a makrelu se zelným salátem. Děti se vykoupaly v průzračném moři a jeli jsme zpátky do Biogradu za doprovodu hejna racků.

7. červen 2019
Hlásíme se z Biogradu. Počasí je nádherné!! Koupeme se, opalujeme, procházíme se. Včera odpoledne jsme navštívili město Zadar. Viděli a slyšeli jsme mořské varhany a prošli si staré centrum města. Dnešek a zítřek strávíme na pláži a v neděli uz budeme doma.

!!!Vážení rodiče, z Biogradu budeme vyrážet v půl sedmé. Doma bychom měli být cca kolem desáté hodiny. Děti Vám zavolají!!!